RESENÄREN

 
     En värld uppenbarade i form av fem stycken sinnen.
 
Jag såg, hörde,
smakade, luktade
                    ...och kände.
 
     Likt en bok, så bläddrade sig denna värld där framför mig,
 
bakom mig, inuti mig,
och runt omkring mig.
                           ...Den va, är och förblir.
 
     Tiden står stilla, min existens överväldigas med dom djupaste tankar,
färggladaste känslor och total medvetenhet.
Varje pixel av synen, ton av hörseln, arom av lukten och millimeter av känseln,
tog mig på en ny resa inom alla tänkbara aspekter och perspektiv.
 
Jag såg, hörde,
smakade, luktade
                    ...och kände.
 
     Hur världar inom världar skapades framför mig,
 
bakom mig, inuti mig,
och runt omkring mig.
                           ...Dom va, är och förblir.
 
 
Tills vidare, catch you on the flipside!

// m

Comments

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment: